26 maj 2015

I'm not a psychic |

Hej wszystkim.
Przepraszam, że to nie nowy rozdział, ale musicie dać mi czas, ponieważ nie mam w ogóle czasu, by zabrać się do pisania Impossible.

Chciałabym wam zaproponować ff I'm not a psychic. Może komuś się spodoba? To moje opowiadanie, na wattpadzie.

Łapcie linka: http://www.wattpad.com/myworks/40585047-i%27m-not-a-psychic-n-h

Proszę, wejdźcie, zobaczcie, przeczytajcie, skomentujcie i dajcie gwiazdkę! Wierzę w was, pomóżcie trochę ;)

Tak szczerze wpadłam na pomysł, na to opowiadanie oglądając American Horror Story i kiedy widziałam Tate'a i Violet, wiedziałam, że chcę coś takiego napisać.
Oczywiście to nie jest coś o duchach, czy coś. Po prostu spodobała min się osoba Tate'a i chcę, by w tym ff Niall był do niego podobny.

Tak wam w skrócie powiem, że chodzi o to, że Niall, tak jak Jade zostają zamknięci w oddziale psychiatrycznym, ze względu na swoje próby samobójcze. Poznają się i jak się okaże, są do siebie bardzo podobni.
Czy kiedy nie widzimy już sensu życia i chcemy, by nasze cierpienie już się skończyło, gdy poznamy osobę, która czuję dokładnie to samo co my, uratuje nas, czy może pociągnie jeszcze bardziej w dół, że już nie będzie liczyło się nic, tylko samobójstwo?

Dodałam trzy rozdziały. Tak naprawdę dwa pierwsze opowiadają, jak bohaterowie trafią do szpitala, a potem jest jeden rozdział.

Miłego czytania, jeśli ktoś się zdecyduje.
Do następnego Xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz