4 mar 2015

To nie rozdział

Witam wszystkich

       To co prawda nie nowy rozdział, ale mam pewną sprawę do moich ukochanych czytelników.
A chodzi o to, że chciałabym się z wami podzielić linkiem do mojego pierwszego bloga. Co prawda ostatnio go zawiesiłam z powodu, że nikt go nie czytał (przyznaję się, ale nigdzie go nie promowałam i to było głupotą), ale czytelnicy z Wattpada chcą wznowienia, więc postanowiłam, że jeśli ktoś czyta i podoba mu się blog, to będę pisać dalej. Nie ułatwia mi to co prawda sprawy, bo dwa blogi to już duża odpowiedzialność, a na dodatek trudno to łączyć ze szkołą i życiem prywatnym. No, ale będę się jak najlepiej starać :).
       Jeśli jest ktoś chętny do czytania, to zapraszam tutaj: http://pick-me-up-now-onedirection.blogspot.com/
Uwaga! Uprzedzam, nie wiem czy wam się spodoba. Wydaje mi się, że jest gorszy od tego, ale sami zdecydujcie. Na Wattpadzie ma więcej czytelników, niż Impossible, a nigdzie go nie promowałam, ale szczerze wydaje mi się, że tamten styl pisania bardzo się różni (czy. --> jest kiepski!) No, ale ja mam takie pseudo "kompleksy" w sprawie pisania, więc to może ja się mylę? Oceńcie sami!
Proszę o komentarze zarówno pod tym postem, jak i pod rozdziałami na Pick me :) 
Dodatkowo tu jeszcze Wattpad Pick me:  http://www.wattpad.com/myworks/31730347-pick-me-punk-one-direction

~~

Co do nowego rozdziału nie wiem w jaki dzień się pojawi. Na pewno jeszcze w tym tygodniu, ale nie chcę pisać dokładnej daty, by was później nie zawieść swoją niekonsekwencją.

No to na tyle ogłoszeń parafialnych :P
Miłego wieczoru, dziękuję za wszystko i zapraszam do czytania. Kocham was serduszka xoxo.

1 komentarz:

  1. Fajnie się zaczyna :) jak będę miała czas to przeczytam więcej i skomentuję xx

    OdpowiedzUsuń